21.4.13

La Petite Maroquinerie


Hi guys !
I decided to create a new section on the blog called "La Boutique", where I will present some of my favourite shops in Paris and new store openings. Last weekend I went to La Petite Maroquinerie which is located at 16 rue Houdon in Montmartre. You can find a large choice of leather bags, prices range from 50 to 75 euros for a leather bag and from 10 to 30 euros for a leather wallet. There were so many choices that it was hard for me to choose. Finally I found THE ONE and I'm verry happy with my new bag. I just love the shape, it looks pretty chic but it can be matched to a casual look.  The electric blue colour is just perfect for this summer ! This pretty bag inspired me to create a chic and casual look for my next post. Stay tuned !
Pauline xxx

Hi guys !
J'ai eu l'idée de créer une nouvelle rubrique nommée "La Boutique", celle-ci me permettra de mettre en avant mes boutiques préférées à Paris et de partager avec vous mes bons plans. Le weekend dernier je me suis rendue à La Petite Maroquinerie, 16 rue Houdon à Montmartre. Cette boutique offre un large choix de sacs en cuir et à prix doux ! Les prix varient de 50 à 75 euros pour un sac en cuir et de 10 à 30 euros pour un porte-monnaie en cuir. Il y a tellement de choix que ça été difficile de choisir UN sac. Finalement j'ai trouvé la perle rare: un joli sac bleu électrique au look chic et décontracté, parfait pour cet été !
Pauline xxx

No comments:

Post a Comment